wtorek, 7 lutego 2012

# pierwsza notka c ;

Hej : > . Nie wiem jak zacząc pisac , o czym napisac pierwszą notkę . Więc najpierw napisze trochę o sobie , jak zacznę , to pójdzie jak z płatka C: . Mam przynajmniej taką nadzieję :P . Więc ... Nie , nie zaczyna się zdania od więc XD . Zacznę inaczej . Mam na imię Greta , miło ^^.  Mam 14 lat . Rocznikowo . Skończę 22 sierpnia . Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum . Interesuję się aktorstwem , sportem , fotografią :D . I have One Direction infection . Świruję na punkcie Harry'ego & Louisa xd . Książki też lubię . Polecam "charlie" . :D Okej , jest jest po pierwszej . Jeszcze trochę pooglądam MTV czy coś , ale nie będę tu już nic pisac , i tak nic ciekawego nie piszę . Może dzisiaj jeszcze będzie kolejna notka , może jutro C : . Pa < / 3
Niżej Ja & Wera top model <3


2 komentarze:

  1. powodzenia w prowadzeniu bloga! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki psiurek ;]
    Zapraszam do mnie : http://badzpozytywny.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń