wtorek, 14 lutego 2012

# walentynki .

Siema siema . ;d . Dzisiaj 14 luty . Każdy chyba wie , co to za 'święto' .. Trudno nie zauważyc .. Wszędzie serduszka różowe i czerwone serduszka, misie , karty z życzeniami itd. Nie obchodzę tego święta , nie mam z kim c; . Ale tu nie o to chodzi w sumie . Dzień jak każdy inny -.- . Przynajmniej sklepy i kwiaciarnie sobie zarobią ;D . To jest plus . Ja tam czekam na tłusty czwartek <3 . A teraz idę poromansowac z podręcznikiem od biologii i geografii ^^ . XD . narkaa <: .
 http://www.youtube.com/VolverVEVO

10 komentarzy:

  1. dzięki :)

    na blogu moja nowa piosenka, zapraszam do słuchania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jedyna moja studyjna piosenka, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po lewej na blogu kliknij w ikonkę youtube i myspace - tam jest więcej moich wykonań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie ! xd
    No zostają jeszcze z kumpelami . ;]
    Ale to nie to samo ...

    OdpowiedzUsuń
  5. udanych walentynek! :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich modowych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych walentynek.
    nowy post u mnie:)zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. FAJNY BLOG ;)


    dalej zapraszam
    maniak-ksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja też spędziłam z książkami ; )
    zapraszam do mnie na nowy pościk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mMm romans z książkami - uwielbiam .. -.- :P
    fajnie tu, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń